MENU PRZEDMIOTOWE » ZAMÓWIENIA PUBLICZNE » Przetargi, ZWR

data publikacji:  02-04-2009 | 11:30
data ostatniej modyfikacji:  10-04-2009 | 08:28
data wytworzenia dokumentu:  02-04-2009
autor dokumentu: Barbara Stolorz
edycja dokumentu: Robert Lipa
   
Wykonanie budynku techniczno - scojalnego dla potrzeb zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków przy ul. Wandy w Imielinie 02.04.2009

Budowa budynku techniczno - socjalnego dla potrzeb zbiorowego zaopatrzenia w wodę        i odprowadzenia ścieków przy ulicy Wandy w Imielinie
Numer ogłoszenia w BZP : 88826 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Imielin , ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, woj. śląskie, tel. 032 2255989, 2254128, faks 032 2255507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imielin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku techniczno - socjalnego dla potrzeb zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków przy ulicy Wandy w Imielinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku techniczno - socjalnego dla potrzeb zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków przy ulicy Wandy w Imielinie. Jest to budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony o kształcie prostokątnym z dachem dwuspadowym. Składa się z dwóch oddylatowanych segmentów. Fundamenty : ławy fundamentowe żelbetowe. Ściany zewnętrzne z płyty warstwowej z rdzeniem styropianowym, wypełniające z pustaków Max. Ściany wewnętrzne z pustaków Max, cegły dziurawki i cegły pełnej, ścianki systemowe z płyt HPL. Strop z płyty warstwowej z rdzeniem styropianowym oparty na konstrukcji stalowej Ze względu na spadek terenu posadzka parteru znajduje się na trzech poziomach. Powierzchnia zabudowy : 684,50 m2, kubatura : 2.807,40 m3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku oraz wykonanie przyłączy : wod-kan, energii elektrycznej i kanalizacji deszczowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.52-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

 III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 45.000,00 pln (słownie: czterdzieści pięć tysięcy pln).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1/ posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 ze zm.). 2/ posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót podobnych do niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane w zakresie realizacji budynków o kubaturze nie mniejszej niż 2.500,00 m3 i wartości robót co najmniej 1,5 mln PLN. b) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia : Kierownik budowy : osoba ta musi posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydanej w oparciu o przepisy Prawo budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3/ znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 tyś. pln; b) Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 tyś. PLN. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych w ofercie dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u. p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4/ Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 5/ W celu udokumentowania posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót podobnych do niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane w zakresie realizacji budynków o kubaturze nie mniejszej niż 2.500,00 m3 i wartości robót co najmniej 1,5 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej: · wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą, · wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, · wskazanie zakresu robót, · wskazanie wartości robót, · wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), · wskazanie miejsca wykonania, · opinię podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie b) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia : · Kierownik budowy : osoba ta musi posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydanej w oparciu o przepisy Prawo budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty osoby, którą dysponują lub będą dysponować a która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wskaże osobę, którą będzie dysponował to zobligowany jest do złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tej osoby. 6/ W celu udokumentowania że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 tyś. pln; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej łącznie w wymaganej wysokości, b) Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 tyś. PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia; 7/ złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie to winno być złożone wspólnie, przy czym winno być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego)..

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umimielin.bip.org.pl/?tre=przetarg.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:                     Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin pokój nr 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 12:55, miejsce: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81,                       41-407 Imielin, pokój nr 23 - Sekretariat Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

 

materiały do pobrania :

- SIWZ 

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/imielin_-_kanalizacja_siwz_-_nowy.doc

- projekt umowy

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/umowa_2009._zaplecze.doc

 

- dokumentacja techniczna :

- przedmiary

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/budowlane_i_etap-przedmiar.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/inst_wew.-i_etap-przedmiar.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/sieci-przedmiar.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/zagospod_i_etap_-przedmiar.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/imienlin_394_przedmiar.pdf

- architektira :

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/opis.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/rys._1.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/rys._1a.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/rys._2.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/rys._3.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/rys._4.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/rys._5.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/rys._6.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/rys._7.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/rys._8.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/rys._9.pdf

- rysunki uzupełniające - rzut parteru - etap I

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/rys.zastepczy1.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/rys.zastepczy2.pdf

 

- Konstrukcja :

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/opis_techniczny.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-01.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-02.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-03.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-04.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-05.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-06.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-07.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-08.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-09.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-10.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-11.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-12.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-13.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-14.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-15.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-16.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-17.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-18.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-19.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-20.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-21.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-22.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-23.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-24.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-25.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-26.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-27.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-28.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-29.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-30.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-31.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-32.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-33.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-34.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-35.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-36.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-37.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-38.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-39.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-40.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-41.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-42.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-43.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-44.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-45.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-46.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-47.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-101.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-102.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-103.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-104.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-105.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-106.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-107.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-108.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-109.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-110.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-111.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-112.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-113.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-114.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-115.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-116.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-117.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-118.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/k-119.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/zestawienie_stali_profilowej_-_belki.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/zestawienie_stali_profilowej_-_ramy.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/zestawienie_stali_zbrojeniowej_-_belki_podwalinowe.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/zestawienie_stali_zbrojeniowej_-_fundamenty.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/zestawienie_stali_zbrojeniowej_-_wience.pdf

 

- instalacje sanitarne :

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/imielin_deszcz.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/imielin_rzut_co_iwent._rys_nr9.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/imielin_schemat_wod-kan_rys._nr_8.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/imielin_rzut_wod-kan_rys.nr_7.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/opis_-_imielin-_calosc.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/profil_kd.rys._nr4.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/profil_ks_rys._nr_3.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/profil_woda_rys._nr_2.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/schemat_kotl_i_co.rys._nr_10.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/studzienka_przelot..pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/wpust_deszcz._rys._nr_6.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/imielin_rozwin_co_i_went._rys11.pdf

 

- instalacje elektryczne :

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/imielinstrtyt_opis.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/imielinstrtyt_specyfikacja.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/instal._wewn._-_imielin.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/rys_1e.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/rys_2e.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/rys_3e.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/rys_4e.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/rys_5e.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/stwiorb_-_inst._wewn._imielin.pdf

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/war_energ1.jpg

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/war_energ2.jpg

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/warunki_gr.jpg

 

- specyfikacje techniczne :

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/imielinstrtyt.doc

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/specyfikacja_ogolna_imielin.doc

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/specyfikacja_przylacza____wod.-kan.doc

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/wtwio___co.doc

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/wtwio___went.doc

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/wtwio__-_wodkan_wewn.doc

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/stwior_.budynek_imielin.pdf

 

Odpowiedzi na pytania :

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/odpowiedzi_na_pytania_-_09.04.2009.doc

 

 

 

««« powrót