MENU PRZEDMIOTOWE » ZAMÓWIENIA PUBLICZNE » Przetargi, ZWR

data publikacji:  09-04-2010 | 10:05
data ostatniej modyfikacji:  27-04-2010 | 09:31
data wytworzenia dokumentu:  09-04-2010
autor dokumentu: Barbara Stolorz
edycja dokumentu: Robert Lipa
   
Remont ulicy Hallera w Imielinie 09.04.2010
  
Pytania wraz z odpowiedziami !
  (do pobrania)
basia_pytania_hallera.doc
studzienka_hallera.bmp

Imielin: Remont ulicy Hallera w Imielinie
Numer ogłoszenia w BZP : 99266 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Imielin , ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, woj. śląskie, tel. 032 2255989, 2254128, faks 032 2255507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imielin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Hallera w Imielinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Hallera w Imielinie, którego zakres obejmuje : roboty rozbiórkowe, wykonanie koryta - 2.175,00 m2, wykonanie podbudowy - 5.493,00 m2, wykonanie naw. mineralno - bitumicznej - 4.897,00 m2, zabudowa krawężników - 945 mb, wykon. chodników i wjazdów z kostki betonowej - 208,00 m2, wykon. kanalizacji deszczowej - 1.263,00 mb,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.11.00.00-1, 45.22.20.00-9, 45.23.11.13-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 05.05.2010r. do godz. 12:55. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy, oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek zamawiającego na konto 88 1240 4227 1111 0000 4843 9835 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: GK/341/AM/06/10. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Oświadczenie Wykonawcy iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy PZP

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Przez zakres niezbędny do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych drogowych, o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł. brutto każda. Do wymienionych w wykazie robót Zamawiający żąda załączenia dokumentów potwierdzających, że każda z tych robót została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Niespełnienie przez Wykonawcę któregokolwiek kryterium oceny spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Oświadczenie Wykonawcy iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy PZP

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości oraz kierowanie robotami budowlanymi drogowymi i kanalizacyjnymi. Osoby te muszą posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej oraz instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych. W wykazie należy zamieścić informację na temat kwalifikacji zawodowych tych osób, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku podpisania umowy z Wykonawcą, do wykonania robót budowlanych zostaną dopuszczone przez Zamawiającego wyłącznie osoby, które posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Niemożność wykazania się Wykonawcy dysponowaniem osób do wykonania zamówienia w treści jak w postawionym kryterium spowoduje wykluczenie Wykonawcy. Do wykazu osób Wykonawca składa oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedłożonego dokumentu opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł. związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umimielin.bip.org.pl?=przetarg
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Imielin ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin - pokój nr 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2010 godzina 12:55, miejsce: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81 - pokój nr 23 - Sekretariat Urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Pytania wraz z odpowiedziami !
  (do pobrania)
basia_pytania_hallera.doc
studzienka_hallera.bmp

 

materiały do pobrania :

- SIWZ - siwz_ul._hallera.doc
- zał. nr 1 zal_nr_1_formularz_ofertowy_-_ul._hallera.doc
- projekt umowy - zał. nr 2   umowa_-_ul._hallera_-_projekt.doc
- zał. nr 3 zal._nr_3_oswiadczenie_art._22.doc
- zał. nr 4 zal._nr_4_oswiadczenie_o_nie_podleganiu...doc
- zał. nr 5 wykaz_robot__-_ul._hallera_-_poprawiony.doc
- zał. nr 6 zal_6_wykaz_osob.doc

- specyfikacja_techniczna_-_kanalizacja.pdf

- specyfikacje_techniczne_-_cz_drogowa.pdf

- przedmiar robót
kosztorys_ofertowy_-_kanalizacja_-_etap_i.pdf
kosztorys_ofertowy_-_kanalizacja_-_etap_ii.pdf
kosztorys_ofertowy_-_ul_hallera_droga_-_etap_i.pdf
kosztorys_ofertowy_-_ul_hallera_droga_-_etap_ii.pdf
hallera-_siegacze_-_przedmiar.doc

 
- organizacja ruchu :
- organizacja_ruchu_-_opis.pdf
- 6.1_organizacja_ruchu.pdf
- 6.2_organizacja_ruchu.pdf

- odc A-F
- opis_techniczny_odc_a_-_e.pdf
- 1_orientacja.pdf
- 02.1_sytuacja.pdf
- 02.2_sytuacja.pdf
- 03_plansza_zbiorcza.pdf
- 04_profil_podluzny_a-f.pdf
- 05_przekroj_konstrukcyjny.pdf

- odc. F-J
-opis_techn._odc_f_-_j.pdf
- 02_sytuacja.pdf
-03_plansz_zbiorcza.pdf
- 04_profil_podluzny_f-j.pdf
- 05_przekroj_konstrukcyjny_f-j.pdf

- kanalizacja
-opis_techniczny_-_kanalizacja.pdf
-02.1_plan_sytuacyjny_kanalizacja.pdf
-02.2_plan_sytuacyjny_kanalizacja.pdf
-02.3_plan_sytuacyjny_kanalizacja.pdf
-03_profil_podluzny_kanalizacji.pdf
-04_zestawienie_studni_i_wpustow.pdf
- 1_orientacja_kanalizacja.pdf
- 03_profil_podluzny_kanalizacja.pdf
- 04_zestawienie_studni_i_wpustow_kanalizacja.pdf

Uzgodnienia :
uzgodnienia_-_imielin.pdf





««« powrót