MENU PRZEDMIOTOWE » ZAMÓWIENIA PUBLICZNE » Przetargi, ZWR

data publikacji:  23-04-2009 | 13:41
data ostatniej modyfikacji:  27-04-2009 | 09:36
data wytworzenia dokumentu:  23-04-2009
autor dokumentu: Barbara Stolorz
edycja dokumentu: Robert Lipa
   
Roboty remontowo - budowlane w budynku Gimnazjum przy ul. Sapety 8 w Imielinie 23.04.2009

Roboty remontowo - budowlane w budynku Gimnazjum  przy

ul. Sapety 8 w Imielinie


Numer ogłoszenia w BZP : 118584 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum im. Powstańców Śląskich w Imielinie , ul. Wojciecha Sapety 8, 41-407 Imielin, woj. śląskie, tel. 0-32 22 56 054, faks 0-32 22 56 054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gimnazjum publiczne.

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo - budowlane w budynku Gimnazjum przy ul. Sapety 8 w Imielinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty remontowo - budowlane w budynku Gimnazjum przy            ul. Sapety 8 w Imielinie obejmujące : wymianę drzwi wraz z ościeżnicami - 24 szt, malowanie ścian i sufitów - 880 m2, wykonanie tynków wew. dekoracyjnych (marmolit) - 513 m2, posadzki z płytek ceramicznych 30x30 cm - 142 m2, posadzki z wykładzin sztucznych typu tarkett - 56 m2, malowanie lamperii - 53 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-5, 45.43.10.00-7.

II.1.5) Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej

II.1.6) Nie dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

II.1.7) Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:               Zakończenie: 24.08.2009.

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3.000,00 pln (słownie: trzy tysiące pln.)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:                           1.Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 ze zm.).                                   2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):                                                                                                                         a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych podobnych do niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedno zamówienie na roboty remontowo - budowlane w budynkach użyteczności publicznej o wartości robót co najmniej 80 tyś. PLN lub realizację zadań inwestycyjnych w zakresie budynków użyteczności publicznej.                                            b) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia Kierownika budowy. osoba ta musi posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydanej w oparciu                   o przepisy Prawo budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.                                                                                3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.                                                                                                                           1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),                                                                                                                                        2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u. p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),                                                               3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),                                                         4. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);                                                           5. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane podobne do niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedno zamówienie na roboty remontowo - budowlane w budynkach użyteczności publicznej o wartości robót co najmniej 80 tyś. PLN lub realizację zadań inwestycyjnych w zakresie budynków użyteczności publicznej.                                                                                                                                6. Wskazać do wykonania niniejszego zamówienia Kierownika budowy, osoba ta musi posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wydanej w oparciu o przepisy Prawo budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa                                                                               7. Złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu..

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.                                                               

 IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umimielin.bip.org.pl/?tre=przetarg.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd  Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, pokój nr 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 12:55, miejsce: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, Imielin, pokój nr 23 - Sekretariat Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

  Materiały do pobrania :

- SIWZ :

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/siwz_-_gimnazjum.doc

- projekt umowy :

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/um.remont_gimnazjum.doc

- Specyfikacja techniczna :

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/st-g.odt

- przedmiar :

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/wydruk_przedmiaru.pdf

 

««« powrót