MENU PRZEDMIOTOWE » ZAMÓWIENIA PUBLICZNE » Przetargi, ZWR

data publikacji:  29-12-2009 | 11:47
data ostatniej modyfikacji:  29-12-2009 | 11:47
data wytworzenia dokumentu:  29-12-2009
autor dokumentu: Barbara Stolorz
edycja dokumentu: Robert Lipa
   
Ogłoszenie o zawarciu umowy na świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych 29.12.2009

Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z podziałem na zadania :                    zad. nr 1 - Odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości gminnych,                                                                                                                                       zad. nr 2 - Wywóz i unieszkodliwianie odpadów z likwidacji dzikich wysypisk śmieci na terenie miasta Imielin.
Numer ogłoszenia: 443230 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:  nr 412586 - 2009r.

 I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, woj. śląskie, tel. 032 2255989, 2254128, faks 032 2255507.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.                                             II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA                                                          II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z podziałem na zadania : zad. nr 1 - Odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości gminnych, zad. nr 2 - Wywóz i unieszkodliwianie odpadów z likwidacji dzikich wysypisk śmieci na terenie miasta Imielin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.                                                                                         II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Do obowiązków Wykonawcy odbierającego niesegregowane odpady komunalne należeć będzie: 1/ Transport, odbiór i utylizacja odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 2/ Dostarczenie plastikowych zamykanych pojemników (kontenery) na odpady o pojemności nie mniejszej niż 110 litrów i nie mniejszej niż 1100 litrów i ustawienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3/ Odbiór odpadów dla pozycji od 1 do 12 jeden raz w tygodniu z pojemników ( zgodnie z poniższym wykazem). 4/ Odbiór odpadów dla pozycji od 14 do 15 dwa razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek) w okresie od 08.04-30.10.2010r. 5/ Dostarczenie do Zamawiającego na telefoniczne lub pisemne zgłoszenie worków na odpady o pojemności nie mniejszej niż 110 litrów i odbiór tych worków spod pojemników na odpady. 6/ Odbiór odpadów powstałych w trakcie imprez kulturalno-sportowych bezpośrednio po imprezie, przy czym Wykonawca na czas imprezy zabezpiecza pojemniki a także worki o pojemności nie mniejszej niż 110 litrów. Łącznie dla zadania I przewiduje się wywóz ok. 180m3 odpadów z poj. nie mniejszych niż 110litrów, wywóz ok. 570m3 odpadów z poj. nie mniejszych niż 1100 litrów i wywóz ok. 70 m3 odpadów w workach o poj. nie mniejszej niż 110 litrów. Zadanie nr 2 obejmuje likwidację dzikich wysypisk poprzez podstawienie kontenerów dwa razy w ciągu roku : etap wiosenny (kwiecień) i etap jesienny (październik). Łącznie przewiduje się wywóz ok. 1680 m³ odpadów, które nie mogą być umieszczone - ze względu na swoje rozmiary lub masę - w typowych pojemnikach, wśród których wymienić należy: stare meble, wózki, deski, materace, dywany, karnisze, żyrandole itp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8, 90.51.10.00-2.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 90358.97 PLN.

 IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony                                  IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie nie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

 Część NR: 1   

Nazwa: Odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości gminnych

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2009.                                                       V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.                                                                      V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Oczyszczania Miasta Spółki z o.o., ul. Stadionowa 11, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)w pln

  • Cena wybranej oferty: 30350.00
  • Oferta z najniższą ceną: 30350.00 oferta z najwyższą ceną: 64464.02

Część NR: 2   

Nazwa: Wywóz i unieszkodliwianie odpadów z likwidacji dzikich wysypisk śmieci na terenie miasta Imielin

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2009.                                                       V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.                                                                              V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Oczyszczania Miasta Spółki z o.o., ul. Stadionowa 11, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)w pln

  • Cena wybranej oferty: 60008.97
  • Oferta z najniższą ceną: 60008.97 oferta z najwyższą ceną: 151200.00

 

««« powrót