MENU PRZEDMIOTOWE » ZAMÓWIENIA PUBLICZNE » Przetargi, ZWR

data publikacji:  16-04-2009 | 13:14
data ostatniej modyfikacji:  29-04-2009 | 14:34
data wytworzenia dokumentu:  16-04-2009
autor dokumentu: Barbara Stolorz
edycja dokumentu: Robert Lipa
   
Przebudowa odcinka ulic Wandy i K. Miarki w celu uspokojenia ruchu drogowego 16.04.2009

Przebudowa odcinka ulic Wandy i K. Miarki w celu uspokojenia ruchu drogowego
Numer ogłoszenia w BZP : 107750 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Imielin , ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, woj. śląskie, tel. 032 2255989, 2254128, faks 032 2255507.

·                 Adres strony internetowej zamawiającego: www.imielin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka ulic Wandy i K. Miarki w celu uspokojenia ruchu drogowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ul. Wandy : · przebudowa drogi polegająca na budowie z kostki brukowej betonowej 2-ch wyniesionych progów zwalniających w istniejącej jezdni asfaltowej bez zmiany szerokości jezdni, uzupełnienia oznakowania pionowego i poziomego. Ul. Miarki : budowa nowego odcinka chodnika wraz z wjazdami do posesji, przebudowa istniejącego ciągu pieszego polegającego na zamianie naw. asfaltobetonowej na naw. z kostki brukowej betonowej, przebudowa drogi polegająca na budowie z kostki brukowej betonowej 2-ch wyniesionych przejść dla pieszych usytuowanych na progach zwalniających bez zmiany szerokości jezdni, uzupełnienie oznakowania pionowego i poziomego. Łącznie dla całości zadania przewiduje się wbudowanie kostki brukowej betonowej gr. 8 cm o pow. 510,76 m2 i zabudowę 320,05 mb obrzeży i krawężników.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.32.93-9, 45.23.32.21-4, 45.23.32.22-1, 45.23.33.40-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 4.000,00 pln (słownie: cztery tysiące pln).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 ze zm.). 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) : a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych podobne do niniejszego zamówienia, tj. robót drogowych o wartości co najmniej 150 tyś. PLN. b) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia Kierownika budowy, osoba ta musi posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydanej w oparciu o przepisy Prawo budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty dokumentów..

·                 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u. p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4/ aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 5/ w celu wykazania się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych podobne do niniejszego zamówienia, tj. robót drogowych o wartości co najmniej 150 tyś. PLN należy złożyć wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 6/ w celu wykazania, że Wykonawca dysponuje osobą z odpowiednimi kwalifikacjami do pełnienia funkcji kierownika budowy należy przedłożyć dokumenty z których wynika iż osoba ta posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydanych w oparciu o przepisy Prawo budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 7/ oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umimielin.bip.org.pl/?=przetarg..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, Imielin, pokój nr 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 12:55, miejsce: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, Imielin, pokój nr 23 - Sekretariat Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Materiały do pobrania :

- SIWZ

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/imielin_-_siwz_usp.ruchu.doc

 

- projekt umowy :

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/um.progi.doc

 

- przedmiar : ul. Wandy

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/ps-881-01-02_przedmiar.pdf

lub http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/przedmiar_wandy.xls

 

- specyfikacja techniczna - ul. Wandy  :

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/pw881-02-sst.pdf

 

- projekt techniczny - ul. Wandy :

  pobierz załącznik (195 MB)

 

- przedmiar ul. K. Miarki

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/progi_-_przedmiar.pdf

 

- specyfikacja techniczna - ul. Miarki

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/pw881-01-sst.pdf

 

-  projekt techniczny - ul. Miarki

  pobierz załącznik (172 MB)

 

Uzupełnienie SIWZ -

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/uzupelnienie_siwz_-_ul._miarki.doc

««« powrót