MENU PRZEDMIOTOWE » ZAMÓWIENIA PUBLICZNE » Przetargi, ZWR

data publikacji:  09-10-2009 | 12:36
data ostatniej modyfikacji:  21-10-2009 | 09:02
data wytworzenia dokumentu:  09-10-2009
autor dokumentu: Barbara Stolorz
edycja dokumentu: Robert Lipa
   
Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, obiektów i oświetlenia drogowego na terenie miasta Imielin 09.10.2009

Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, obiektów i oświetlenia drogowego na terenie miasta Imielin
Numer ogłoszenia w BZP : 352948 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

  I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Imielin , ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, woj. śląskie, tel. 032 2255989, 2254128, faks 032 2255507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imielin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

II.1.) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, obiektów i oświetlenia drogowego na terenie miasta Imielin.

II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Łączną ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy do punktów poboru określanych w Załączniku nr 1 do umowy szacuje się w wysokości: 1 806 kWh dla budynków komunalnych, 133 770 kWh dla budynków użyteczności publicznych oraz 69 379 kWh dla strefy całodobowej 353 789 kWh dla strefy dziennej i 573 608 kWh dla strefy nocnej, na potrzeby oświetlenia drogowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.

II.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II..8) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

III.1) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną w okresie wykonywania umowy oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 ze zm./. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualna kserokopia decyzji udzielającej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 2. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 3. Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualna kserokopia decyzji udzielającej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. c)oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 IV.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umimielin.bip.org.pl?=przetarg.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, pokój nr 30.

IV.7) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 12:55, miejsce: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, pokój nr 23 - Sekretariat Urzędu.

IV.8) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Materiały do pobrania :

- SIWZ :

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/siwz_energia_2009.doc

- opis przedmiotu amówienia

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/opis_przedmiotu_zamowienia_-_energia_-_czesc_3_siwz.doc

- projekt umowy :

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/projekt_umowy_-_energia-__czesc_2_siwz2.doc

- załącznik do umowy :

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/zal.nr_1_do_umowy.xls

Odpowiedzi na pytania :

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/odpowiedzi_na_pytania_-_energia.doc

««« powrót