BIP » OFERTY PRACY » Jednostki Organizacyjne Miasta

data publikacji:  31-05-2011 | 22:13
data ostatniej modyfikacji:  31-05-2011 | 22:15
autor dokumentu: Katarzyna Chowaniec
edycja dokumentu: Katarzyna Chowaniec



Kierownik MOPS


Imielin, dnia 08 czerwca 2009r.


Numer ogłoszenia: BM-1110/2/2009


OGŁOSZENIE O NABORZE

WOLNE STANOWISKO KIEROWNIKA JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ

Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Imielinie

 

 

Nazwa urzędu:    URZĄD MIASTA IMIELIN

                            UL. IMIELIŃSKA 81
                           41-407 IMIELIN,

 

Komórka organizacyjna : Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej


Nazwa stanowiska pracy: Kierownik MOPS


1. Wymagania niezbędne:

a) studia wyższe

b) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej lub studia podyplomowe, w których programowo uwzględniono minimum programowe
specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej

c) minimum 5-letni staż pracy w pomocy społecznej,

d) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praz publicznych;

e) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku kierownika MOPS;

f) posiadanie nieposzlakowanej opinii;

g) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;


2. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość przepisów prawa, w szczególności ustawy o pomocy społecznej, o świadczeniach rodzinnych, prawa pracy oraz prawa administracyjnego
i ustroju samorządu,

b) umiejętność organizacji pracy,

c) umiejętność pracy zarówno samodzielnej, jak i w zespole,

d) dyspozycyjność, komunikatywność,

e) znajomość obsługi komputera;


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: kierowanie Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej , a w szczególności:

a) reprezentowanie Ośrodka na zewnątrz,

b) wykonywanie uprawnień pracodawcy i zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników MOPS w rozumieniu przepisów prawa pracy,

c) prowadzenie racjonalnej polityki kadrowej i finansowo-pieniężnej MOPS-u,

d) wydawanie aktów prawnych o charakterze wewnętrznym,

e) współpraca z Radą Miasta i Burmistrzem Miasta Imielin,

f) realizacja zadań własnych gminy oraz zadań administracji rządowej zleconych do realizacji gminie w zakresie pomocy społecznej.

g) realizacji ustawowych zadań pomocy społecznej w zakresie realizacji ustawy o świadczeniach rodzinnych,

h) opracowanie, realizacja i koordynacja gminnej strategii rozwiązywania problemów społecznych,


4. Wymagane dokumenty:


a) życiorys (CV);

b) list motywacyjny;

c) dokumenty poświadczające wykształcenie i staż pracy;

d) kwestionariusz osobowy dla potrzeb rekrutacji;

e) oświadczenie o niekaralności

f) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji.

h) zaświadczenie lekarskie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym;

i) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach .


5. Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 26 czerwca 2009 roku do godziny 15:00 w sekretariacie Urzędu Miasta -
pokój nr 23 I piętro, (decyduje data wpływu) lub pocztą na adres Urząd Miasta Imielin ul.Imielińska 81, 41-407 Imielin w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Nabór na stanowisko - Kierownik MOPS".

 

podpisał: Burmistrz Miasta Imielin

                                                                                                                                                                                                                         mgr inż. Jan Chwiędacz