Kierownik MOPS
Imielin, dnia 08 czerwca 2009r.
Numer ogłoszenia: BM-1110/2/2009
OGŁOSZENIE O NABORZE
WOLNE STANOWISKO KIEROWNIKA JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Imielinie
Nazwa urzędu: URZĄD MIASTA IMIELIN
UL. IMIELIŃSKA 81
41-407 IMIELIN,
Komórka organizacyjna : Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Nazwa stanowiska pracy: Kierownik MOPS
1. Wymagania niezbędne:
a) studia wyższe
b) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej lub studia podyplomowe, w których programowo uwzględniono minimum programowe
specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej
c) minimum 5-letni staż pracy w pomocy społecznej,
d) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praz publicznych;
e) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku kierownika MOPS;
f) posiadanie nieposzlakowanej opinii;
g) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów prawa, w szczególności ustawy o pomocy społecznej, o świadczeniach rodzinnych, prawa pracy oraz prawa administracyjnego
i ustroju samorządu,
b) umiejętność organizacji pracy,
c) umiejętność pracy zarówno samodzielnej, jak i w zespole,
d) dyspozycyjność, komunikatywność,
e) znajomość obsługi komputera;
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: kierowanie Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej , a w szczególności:
a) reprezentowanie Ośrodka na zewnątrz,
b) wykonywanie uprawnień pracodawcy i zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników MOPS w rozumieniu przepisów prawa pracy,
c) prowadzenie racjonalnej polityki kadrowej i finansowo-pieniężnej MOPS-u,
d) wydawanie aktów prawnych o charakterze wewnętrznym,
e) współpraca z Radą Miasta i Burmistrzem Miasta Imielin,
f) realizacja zadań własnych gminy oraz zadań administracji rządowej zleconych do realizacji gminie w zakresie pomocy społecznej.
g) realizacji ustawowych zadań pomocy społecznej w zakresie realizacji ustawy o świadczeniach rodzinnych,
h) opracowanie, realizacja i koordynacja gminnej strategii rozwiązywania problemów społecznych,
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV);
b) list motywacyjny;
c) dokumenty poświadczające wykształcenie i staż pracy;
d) kwestionariusz osobowy dla potrzeb rekrutacji;
e) oświadczenie o niekaralności
f) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji.
h) zaświadczenie lekarskie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym;
i) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach .
5. Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 26 czerwca 2009 roku do godziny 15:00 w sekretariacie Urzędu Miasta -
pokój nr 23 I piętro, (decyduje data wpływu) lub pocztą na adres Urząd Miasta Imielin ul.Imielińska 81, 41-407 Imielin w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Nabór na stanowisko - Kierownik MOPS".
podpisał: Burmistrz Miasta Imielin
mgr inż. Jan Chwiędacz |