BIP » OFERTY PRACY » Urząd Miasta

data publikacji:  31-05-2011 | 21:55
data ostatniej modyfikacji:  31-05-2011 | 21:56
autor dokumentu: Katarzyna Chowaniec
edycja dokumentu: Katarzyna Chowaniec

 

Kierownik w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Geodezji


Imielin, dnia 19 października 2009r.


Numer ogłoszenia: BM-1110/ 3 /2009



OGŁOSZENIE O NABORZE

WOLNE STANOWISKO KIEROWNICZE

 

 

Nazwa urzędu: URZĄD MIASTA IMIELIN

                           UL. IMIELIŃSKA 81
                          41-407 IMIELIN,

 

Komórka organizacyjna : REFERAT GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ GEODEZJI


Nazwa stanowiska pracy: Kierownik

wymiar etatu -1


1. Wymagania niezbędne:

1. Studia wyższe kierunkowe w zakresie:

- architektury lub urbanistyki

- gospodarki nieruchomościami lub geodezji

2. Staż pracy: 3 lata w tym 2 lata na stanowiskach urzędniczych lub 3 lata prowadzenia działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;

3. Uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie architektury bez ograniczeń*;

4. Przynależność do izby zawodowej architektów lub urbanistów*;

5. Obywatelstwo polskie;

6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Kierownika Referatu;

8. Osoba nie karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

* dla kandydatów posiadających studia w zakresie architektury


2. Wymagania dodatkowe:

1. Znajomość przepisów prawa, a w szczególności ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, gospodarki nieruchomościami, prawa budowlanego i kodeksu postępowania administracyjnego,

2. Znajomość podstaw funkcjonowania administracji samorządowej,

3. Znajomość obsługi komputera, programów CAD i pakietu biurowego office,

4. Samodzielność, kreatywność i odpowiedzialność.

5. Znajomość zagadnień związanych z kierowaniem i zarządzaniem zespołem,

6. Prawo jazdy

7. Dyspozycyjność


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Sprawowanie nadzoru nad działaniem podległego referatu w zakresie dotyczącym działalności samorządu gminnego wynikającym z następujących ustaw:

a/ o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

b/ o gospodarce nieruchomościami,

c/ prawo budowlane,

d/ prawo wodne,

e/ prawo geodezyjne i kartograficzne,

f/ prawo geologiczne i górnicze,

g/ ustawa o lasach,

h/ kodeks postępowania administracyjnego


1. Przygotowanie planu budżetu i odpowiedzialność za jego realizację zgodnie z ustawą o finansach publicznych,

2. Wykonywanie funkcjonalnej kontroli wewnętrznej stosownie do zakresu działania i obowiązujących przepisów,

3. Nadzorowanie procedury opracowywania planów miejscowych,

4. Nadzorowanie spraw dotyczących gospodarki nieruchomościami.

5.Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,.

6. Dokonywanie analiz w zakresie zagospodarowania przestrzennego,

7. Współpraca odnośnie powierzonych zadań z pozostałymi referatami Urzędu,

8. Współpraca odnośnie powierzonych zadań z pozostałymi referatami Urzędu,

9. Współdziałanie z Radą Miasta i jej komisjami w zakresie działalności referatu,


4. Wymagane dokumenty:

1. CV,

2. List motywacyjny,

3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę

4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje

5. Uprawnienia i staż pracy,

6. Kserokopia aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do izby zawodowej,

7. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku kierowniczym,

8. Oświadczenie o niekaralności,

9. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zaklejonych i opisanych imieniem i nazwiskiem kopertach do dnia 13 listopada 2009 roku do godz. 14 :00 w sekretariacie Urzędu Miasta -I piętro, pokój nr 23 lub pocztą z dopiskiem: "dotyczy naboru na wolne stanowisko kierownicze - Kierownika Referatu GPG".

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

 

Burmistrz Miasta Imielin

mgr inż. Jan Chwiędacz

 


Imielin, dnia 20 październik 2009