BIP » OFERTY PRACY » Urząd Miasta

data publikacji:  31-05-2011 | 21:54
data ostatniej modyfikacji:  31-05-2011 | 21:55
autor dokumentu: Katarzyna Chowaniec
edycja dokumentu: Katarzyna Chowaniec



Podinspektor w Referacie Organizacyjnym


Imielin, dnia 5 listopada 2009r.

numer ogłoszenia: BM-1110/ 4/2009


OGŁOSZENIE O NABORZE

WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

PODINSPEKTORA W REFERACIE ORGANIZACYJNYM

 

Nazwa urzędu: URZĄD MIASTA IMIELIN

                           UL. IMIELIŃSKA 81
                           41-407 IMIELIN,

Komórka organizacyjna: Referat Organizacyjny

Nazwa stanowiska pracy: podinspektor



1. Wymagania niezbędne:

1. wykształcenie wyższe z zakresu administracji, prawa, informatyki lub pokrewne;

2. obywatelstwo polskie lub obywatele Unii Europejskiej i innych państw z prawem podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

3. bardzo dobra znajomość środowiska systemu Windows,

4. bardzo dobra znajomość obsługi programów biurowych (Microsoft Office, OpenOffice)

5. bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych,

6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

7. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

8. brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne


2. Wymagania dodatkowe:

1. praktyczna znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych,
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego;

2. znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym, umożliwiającym czytanie i tłumaczenie pism urzędowych.

3. umiejętność pracy w zespole;

4. rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy;

5. komunikatywność i wysoka kultura osobista;

6. mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:


1. administrowanie i prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu;

2. opracowywanie i uzupełnianie oraz bieżące aktualizowanie informacji internetowych dotyczących problematyki gminnej;

3. prowadzenie spraw związanych Systemem Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej tzw. SEKAP: ( m.in. nadzór nad aktualnością kart usług )

4. prowadzenie w urzędzie biura podawczego w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.

5. pełnienie zastępstwa w zakresie niektórych spraw działania Referatu Spraw Obywatelskich.


4. Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV);

b) list motywacyjny;

c) dokumenty poświadczające wykształcenie i staż pracy;

d) kwestionariusz osobowy dla potrzeb rekrutacji;

e) oświadczenie o niekaralności

f) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji.

h) zaświadczenie lekarskie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku ;

i) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach .


5. Miejsce i termin składania dokumentów:


Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 27 listopada 2009 roku do godziny 12:00 w sekretariacie Urzędu Miasta - pokój nr 23 I piętro, (decyduje data wpływu) lub pocztą na adres Urząd Miasta Imielin ul.Imielińska 81, 41-407 Imielin, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektora".

 

 


podpisał: Burmistrz Miasta Imielin

mgr inż. Jan Chwiędacz