BIP » OFERTY PRACY » Urząd Miasta

data publikacji:  31-05-2011 | 21:50
data ostatniej modyfikacji:  31-05-2011 | 21:53
autor dokumentu: Katarzyna Chowaniec
edycja dokumentu: Katarzyna Chowaniec


Referent w Referacie EZKS - Biblioteka Miejska

Imielin, dnia 15 grudnia 2009r.


Numer ogłoszenia: BM-1110/ 6 /2009

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Nazwa urzędu: URZĄD MIASTA IMIELIN

                           UL. IMIELIŃSKA 81
                          41-407 IMIELIN



Komórka organizacyjna: REFERAT EDUKACJI, ZDROWIA, KULTURY I SPORTU

miejsce pracy: BIBLIOTEKA MIEJSKA

Nazwa stanowiska pracy: REFERENT

wymiar etatu - 1

 

1. Wymagania niezbędne:

a) studia wyższe magisterskie na kierunku bibliotekoznawstwo i informacja naukowa,

b) obywatelstwo polskie lub obywatele Unii Europejskiej i innych państw z prawem podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

e) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne


2. Wymagania dodatkowe:

a) posiadanie stażu w pracy na podobnym stanowisku w Bibliotece Publicznej,

b) posiadanie ukończonego kursu pedagogicznego,

c) bardzo dobra znajomość JHP i tablic UKD,

f) bardzo dobra znajomość środowiska systemu Windows i programów graficznych,

d) znajomość informatycznych systemów bibliotecznych ( preferowany system "SOWA")

e) bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych,

f) zdolności manualno-plastyczne,

g) komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów z użytkownikami biblioteki,

h) umiejętność organizacji pracy własnej,


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) gromadzenie, opracowanie i wypożyczanie materiałów bibliotecznych,

b) prowadzenie kartoteki regionalnej,

c) organizacja wystaw i konkursów promujących czytelnictwo,

d) organizacja imprez czytelniczych dla dzieci,

e) udzielanie informacji o posiadanych zbiorach i usługach świadczonych przez bibliotekę,

f) tworzenie informacji wizualnej w bibliotece (np. plakaty, itp.).

g) konserwacja i archiwizacja księgozbioru,

h) dokonywanie zmian ekspozycji Izby Regionalnej (przenoszenie i ustawianie eksponatów),

i) przygotowywanie sali konferencyjnej stosownie do potrzeb organizowanych imprez, spotkań itp.


4. Wymagane dokumenty:

a) CV wraz ze zdjęciem,

b) list motywacyjny,

c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,

d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, uprawnienia i staż pracy.

e) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,

f) oświadczenie o niekaralności,

g) oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,

h) mile widziane referencje.


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście do dnia 30 grudnia 2009r. do godziny 10:00 w sekretariacie Urzędu Miasta - I piętro, pokój 23 lub pocztą na adres: Urząd Miasta Imielin, ul.Imielińska 81, 41-407 Imielin z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko referenta w Referacie EZKS - Biblioteka Miejska.


Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej www.imielin.pl w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakładce
oferty pracy oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.

 

Podpisał: Burmistrz Miasta Imielin


mgr inż. Jan Chwiędacz