Referent w Referacie EZKS - Biblioteka Miejska
Imielin, dnia 15 grudnia 2009r.
Numer ogłoszenia: BM-1110/ 6 /2009
OGŁOSZENIE O NABORZE
WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Nazwa urzędu: URZĄD MIASTA IMIELIN
UL. IMIELIŃSKA 81
41-407 IMIELIN
Komórka organizacyjna: REFERAT EDUKACJI, ZDROWIA, KULTURY I SPORTU
miejsce pracy: BIBLIOTEKA MIEJSKA
Nazwa stanowiska pracy: REFERENT
wymiar etatu - 1
1. Wymagania niezbędne:
a) studia wyższe magisterskie na kierunku bibliotekoznawstwo i informacja naukowa,
b) obywatelstwo polskie lub obywatele Unii Europejskiej i innych państw z prawem podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
2. Wymagania dodatkowe:
a) posiadanie stażu w pracy na podobnym stanowisku w Bibliotece Publicznej,
b) posiadanie ukończonego kursu pedagogicznego,
c) bardzo dobra znajomość JHP i tablic UKD,
f) bardzo dobra znajomość środowiska systemu Windows i programów graficznych,
d) znajomość informatycznych systemów bibliotecznych ( preferowany system "SOWA")
e) bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych,
f) zdolności manualno-plastyczne,
g) komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów z użytkownikami biblioteki,
h) umiejętność organizacji pracy własnej,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) gromadzenie, opracowanie i wypożyczanie materiałów bibliotecznych,
b) prowadzenie kartoteki regionalnej,
c) organizacja wystaw i konkursów promujących czytelnictwo,
d) organizacja imprez czytelniczych dla dzieci,
e) udzielanie informacji o posiadanych zbiorach i usługach świadczonych przez bibliotekę,
f) tworzenie informacji wizualnej w bibliotece (np. plakaty, itp.).
g) konserwacja i archiwizacja księgozbioru,
h) dokonywanie zmian ekspozycji Izby Regionalnej (przenoszenie i ustawianie eksponatów),
i) przygotowywanie sali konferencyjnej stosownie do potrzeb organizowanych imprez, spotkań itp.
4. Wymagane dokumenty:
a) CV wraz ze zdjęciem,
b) list motywacyjny,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, uprawnienia i staż pracy.
e) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,
f) oświadczenie o niekaralności,
g) oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,
h) mile widziane referencje.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście do dnia 30 grudnia 2009r. do godziny 10:00 w sekretariacie Urzędu Miasta - I piętro, pokój 23 lub pocztą na adres: Urząd Miasta Imielin, ul.Imielińska 81, 41-407 Imielin z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko referenta w Referacie EZKS - Biblioteka Miejska.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej www.imielin.pl w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakładce
oferty pracy oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
Podpisał: Burmistrz Miasta Imielin
mgr inż. Jan Chwiędacz
|