BIP » SERWIS » Rejestr zmian

Treść archiwalna z dnia: 2011-04-14 14:07:01
BIP / URZĄD MIASTA IMIELIN / Sekretarz

Sekretarz Miasta

mgr Maria Janusz

 

Sekretarz Miasta zajmuje się organizacją Urzędu Miasta .

Do zadań Sekretarza Miasta należy w szczególności:

1. nadzór i opracowywanie projektów przepisów regulujących zasady organizacji i pracy Urzędu Miasta,
2. zapewnienie sprawnego i skutecznego funkcjonowania Urzędu Miasta oraz organizowanie jego pracy,
3. inicjowanie działań zmierzających do utrzymania właściwego poziomu dyscypliny pracy lub usprawniania pracy,
4. nadzór nad prowadzeniem spraw kadrowych, gospodarką etatami i funduszem płac,
5. prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr Urzędu Miasta,
6. prowadzenie spraw miasta w zakresie powierzonym przez Burmistrza Miasta,
7. współdziałanie z Radą Miasta i jej komisjami oraz nadzorowanie prac obsługi Rady Miasta,
8. koordynowanie spraw związanych z wyborami i organizacją referendów,
9. organizowanie współpracy miasta z zagranicą, sąsiednimi gminami, związkami gmin, organizacjami społecznymi i sejmikiem samorządowym,

10. analizowanie i opiniowanie projektów przejmowania przez gminę zadań zleconych z zakresu administracji,

11. wnioskowanie w sprawach nadawania odznaczeń państwowych,

12. zapewnienie należytej obsługi stron,

13. nadzór nad zaopatrzeniem materiałowo-technicznym Urzędu Miasta,

14. przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy /art.951 Kodeksu 10.Cywilnego/,

15. wykonywanie funkcjonalnej kontroli wewnętrznej stosownie do zakresu działania i obowiązujących przepisów,

16. sprawowanie nadzoru nad działalnością podległych mu referatów,

17. organizacja przyjmowania, ewidencji i załatwiania skarg i wniosków,

18. koordynowanie prac związanych z udziałem gminy w związkach, porozumieniach międzygminnych oraz spółkach prawa handlowego, stowarzyszeniach itp.

19. prowadzenie spraw związanych z promocją miasta.

««« powrót