BIP » SERWIS » Rejestr zmian

Treść archiwalna z dnia: 2011-05-31 14:47:08
MENU PRZEDMIOTOWE / FINANSE / Podatki i opłaty

PODATKI

1. podatek od nieruchomości


2. podatek rolny


3. podatek leśny


4. podatek od środków transportowych

 

Sprawy w zakresie podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego załatwia P. Teresa Muszkiet i Joanna Mendrela w pokoju nr 14 (parter - wejście od ulicy)

Sprawy podatku od środków transportowych załatwia się w pokoju nr 16 u Pani Katarzyny Lamik lub w pokoju 14 u Pani Teresy Muszkiet.

 

DRUKI PODATKOWE

 

1. Informacja o nieruchomościach składana przez osoby fizyczne
2. Deklaracja na podatek od środków transportowych składana przez osoby fizyczne i prawne
3. Deklaracje na podatek rolny składana przez osoby prawne
4. Deklaracje na podatek leśny składana przez osoby prawne
5. Deklaracja na podatek od nieruchomości od osób prawnych

Druk informacji o nieruchomościach osoby fizyczne mogą składać w pokoju nr 14 (parter - wejście od ulicy)

Druk deklaracji na podatek od nieruchomości od osób prawnych oraz na podatek od środków transportowych od osób fizycznych i prawnych składa się w pokoju nr 16 u Pani Katarzyny Lamik lub w pokoju 14 u Pani Teresy Muszkiet.

 

ULGI PODATKOWE

 

1.Ulgi dla przedsiębiorców - wnioski składa się w sekretariacie pokój 23.

- Uchwała Nr IX/41/2007 Rady Miasta Imielin z dnia 29 czerwca 2007 roku w sprawie zwolnienia od podatku od nieruchomości w ramach pomocy de minimis.

2. Udzielanie ulg dotyczących należności, do których nie stosuje się przepisów ustawy Ordynacja podatkowa - wnioski składa się w sekretariacie pok. 23

- Uchwała Nr XLV/198/2010 Rady Miasta Imielin z dnia 30 czerwca 2010 roku w sprawie określenia szczegółowych zasad i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających miastu Imielin i jego jednostkom podległym, do których nie stosuje się przepisów ustawy - Ordynacja podatkowa.


ZAŚWIADCZENIA

 

1. Zaświadczenia w sprawach podatkowych do notariusza, do zakładów pracy i inne wydaje się na parterze pokój nr 14. Koszt zaświadczenia 17,00 złotych.
2. Zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach wydaje się w pokoju nr 14. Koszt zaświadczenia 21,00 złotych.
3. Zaświadczenia w sprawach oświaty i pomocy społecznej wydaje się na parterze w pokoju nr 14 bezpłatnie.
4. Zaświadczenia o wielkości posiadanych użytków rolnych wydaje się na parterze pokój nr 14 bezpłatnie.
 

««« powrót