Podinspektor w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Geodezji
Referent w Referacie EZKS - Biblioteka Miejska
Imielin, dnia 15 grudnia 2009r.
Numer ogłoszenia: BM-1110/ 6 /2009
OGŁOSZENIE O NABORZE
WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Nazwa urzędu: URZĄD MIASTA IMIELIN
UL. IMIELIŃSKA 81
41-407 IMIELIN
Komórka organizacyjna: REFERAT EDUKACJI, ZDROWIA, KULTURY I SPORTU
miejsce pracy: BIBLIOTEKA MIEJSKA
Nazwa stanowiska pracy: REFERENT
wymiar etatu - 1
1. Wymagania niezbędne:
a) studia wyższe magisterskie na kierunku bibliotekoznawstwo i informacja naukowa,
b) obywatelstwo polskie lub obywatele Unii Europejskiej i innych państw z prawem podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
2. Wymagania dodatkowe:
a) posiadanie stażu w pracy na podobnym stanowisku w Bibliotece Publicznej,
b) posiadanie ukończonego kursu pedagogicznego,
c) bardzo dobra znajomość JHP i tablic UKD,
f) bardzo dobra znajomość środowiska systemu Windows i programów graficznych,
d) znajomość informatycznych systemów bibliotecznych ( preferowany system "SOWA")
e) bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych,
f) zdolności manualno-plastyczne,
g) komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów z użytkownikami biblioteki,
h) umiejętność organizacji pracy własnej,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) gromadzenie, opracowanie i wypożyczanie materiałów bibliotecznych,
b) prowadzenie kartoteki regionalnej,
c) organizacja wystaw i konkursów promujących czytelnictwo,
d) organizacja imprez czytelniczych dla dzieci,
e) udzielanie informacji o posiadanych zbiorach i usługach świadczonych przez bibliotekę,
f) tworzenie informacji wizualnej w bibliotece (np. plakaty, itp.).
g) konserwacja i archiwizacja księgozbioru,
h) dokonywanie zmian ekspozycji Izby Regionalnej (przenoszenie i ustawianie eksponatów),
i) przygotowywanie sali konferencyjnej stosownie do potrzeb organizowanych imprez, spotkań itp.
4. Wymagane dokumenty:
a) CV wraz ze zdjęciem,
b) list motywacyjny,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, uprawnienia i staż pracy.
e) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,
f) oświadczenie o niekaralności,
g) oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,
h) mile widziane referencje.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście do dnia 30 grudnia 2009r. do godziny 10:00 w sekretariacie Urzędu Miasta - I piętro, pokój 23 lub pocztą na adres: Urząd Miasta Imielin, ul.Imielińska 81, 41-407 Imielin z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko referenta w Referacie EZKS - Biblioteka Miejska.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej www.imielin.pl w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakładce
oferty pracy oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
Podpisał: Burmistrz Miasta Imielin
mgr inż. Jan Chwiędacz
Kierownik w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Geodezji
Imielin, dnia 19 listopada 2009r.
Numer ogłoszenia: BM-1110/5 /2009
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNICZE
Nazwa urzędu: URZĄD MIASTA IMIELIN
UL. IMIELIŃSKA 81
41-407 IMIELIN,
Komórka organizacyjna : REFERAT GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I GEODEZJI
Nazwa stanowiska pracy: KIEROWNIK
wymiar etatu -1
Wymagania niezbędne:
1. Studia wyższe kierunkowe w zakresie:
- architektury lub urbanistyki,
- gospodarki nieruchomościami lub geodezji;
2. Staż pracy: 3 lata, w tym 2 lata na stanowiskach urzędniczych lub 3 lata prowadzenia działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami
na danym stanowisku;
Dla kandydatów posiadających studia wyższe w zakresie architektury i urbanistyki posiadanie
- uprawnień budowlanych do projektowania w zakresie architektury bez ograniczeń;
- przynależność do izby zawodowej architektów lub urbanistów;
3. Obywatelstwo polskie;
4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;.
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Kierownika Referatu;
6. Osoba nie karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów prawa, a w szczególności ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, gospodarki nieruchomościami,
prawa budowlanego i kodeksu postępowania administracyjnego,
2. Znajomość podstaw funkcjonowania administracji samorządowej,
3. Znajomość obsługi komputera, programów CAD i pakietu biurowego office,
4. Samodzielność, kreatywność i odpowiedzialność.
5. Znajomość zagadnień związanych z kierowaniem i zarządzaniem zespołem,
6. Prawo jazdy
7. Dyspozycyjność
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Sprawowanie nadzoru nad działaniem podległego referatu w zakresie dotyczącym działalności samorządu gminnego wynikającym z następujących ustaw:
a/ o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
b/ o gospodarce nieruchomościami,
c/ prawo budowlane,
d/ prawo wodne,
e/ prawo geodezyjne i kartograficzne,
f/ prawo geologiczne i górnicze,
g/ ustawa o lasach,
h/ kodeks postępowania administracyjnego
2. Przygotowanie planu budżetu i odpowiedzialność za jego realizację zgodnie z ustawą o finansach publicznych.
3. Wykonywanie funkcjonalnej kontroli wewnętrznej stosownie do zakresu działania i obowiązujących przepisów.
4. Nadzorowanie procedury opracowywania planów miejscowych.
5. Nadzorowanie spraw dotyczących gospodarki nieruchomościami.
6. Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu .
7. Dokonywanie analiz w zakresie zagospodarowania przestrzennego,
8. Dokonywanie oceny podległych pracowników u zagospodarowania przestrzennego.
9. Współpraca odnośnie powierzonych zadań z pozostałymi referatami Urzędu.
10. Współdziałanie z Radą Miasta i jej komisjami w zakresie działalności referatu.
4. Wymagane dokumenty:
1. CV.
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje uprawnienia i staż pracy.
5. Kserokopia aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do izby zawodowej.
6. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku kierowniczym,
7. Oświadczenie o niekaralności.
8. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zaklejonych i opisanych imieniem i nazwiskiem kopertach do dnia10 grudnia 2009 roku do godz. 14:00 w sekretariacie Urzędu Miasta -I piętro, pokój nr 23 lub pocztą z dopiskiem: "dotyczy naboru na wolne stanowisko kierownicze - Kierownika Referatu GPG".
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Burmistrz Miasta Imielin
mgr inż. Jan Chwiędacz
Imielin, dnia 19 listopad 2009
Podinspektor w Referacie Organizacyjnym
Imielin, dnia 5 listopada 2009r.
numer ogłoszenia: BM-1110/ 4/2009
OGŁOSZENIE O NABORZE
WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
PODINSPEKTORA W REFERACIE ORGANIZACYJNYM
Nazwa urzędu: URZĄD MIASTA IMIELIN
UL. IMIELIŃSKA 81
41-407 IMIELIN,
Komórka organizacyjna: Referat Organizacyjny
Nazwa stanowiska pracy: podinspektor
1. Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe z zakresu administracji, prawa, informatyki lub pokrewne;
2. obywatelstwo polskie lub obywatele Unii Europejskiej i innych państw z prawem podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3. bardzo dobra znajomość środowiska systemu Windows,
4. bardzo dobra znajomość obsługi programów biurowych (Microsoft Office, OpenOffice)
5. bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych,
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
7. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
8. brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
2. Wymagania dodatkowe:
1. praktyczna znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych,
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego;
2. znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym, umożliwiającym czytanie i tłumaczenie pism urzędowych.
3. umiejętność pracy w zespole;
4. rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy;
5. komunikatywność i wysoka kultura osobista;
6. mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. administrowanie i prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu;
2. opracowywanie i uzupełnianie oraz bieżące aktualizowanie informacji internetowych dotyczących problematyki gminnej;
3. prowadzenie spraw związanych Systemem Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej tzw. SEKAP: ( m.in. nadzór nad aktualnością kart usług )
4. prowadzenie w urzędzie biura podawczego w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.
5. pełnienie zastępstwa w zakresie niektórych spraw działania Referatu Spraw Obywatelskich.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV);
b) list motywacyjny;
c) dokumenty poświadczające wykształcenie i staż pracy;
d) kwestionariusz osobowy dla potrzeb rekrutacji;
e) oświadczenie o niekaralności
f) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji.
h) zaświadczenie lekarskie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku ;
i) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach .
5. Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 27 listopada 2009 roku do godziny 12:00 w sekretariacie Urzędu Miasta - pokój nr 23 I piętro, (decyduje data wpływu) lub pocztą na adres Urząd Miasta Imielin ul.Imielińska 81, 41-407 Imielin, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektora".
podpisał: Burmistrz Miasta Imielin
mgr inż. Jan Chwiędacz
Kierownik w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Geodezji
Imielin, dnia 19 października 2009r.
Numer ogłoszenia: BM-1110/ 3 /2009
OGŁOSZENIE O NABORZE
WOLNE STANOWISKO KIEROWNICZE
Nazwa urzędu: URZĄD MIASTA IMIELIN
UL. IMIELIŃSKA 81
41-407 IMIELIN,
Komórka organizacyjna : REFERAT GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ GEODEZJI
Nazwa stanowiska pracy: Kierownik
wymiar etatu -1
1. Wymagania niezbędne:
1. Studia wyższe kierunkowe w zakresie:
- architektury lub urbanistyki
- gospodarki nieruchomościami lub geodezji
2. Staż pracy: 3 lata w tym 2 lata na stanowiskach urzędniczych lub 3 lata prowadzenia działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;
3. Uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie architektury bez ograniczeń*;
4. Przynależność do izby zawodowej architektów lub urbanistów*;
5. Obywatelstwo polskie;
6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Kierownika Referatu;
8. Osoba nie karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
* dla kandydatów posiadających studia w zakresie architektury
2. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów prawa, a w szczególności ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, gospodarki nieruchomościami, prawa budowlanego i kodeksu postępowania administracyjnego,
2. Znajomość podstaw funkcjonowania administracji samorządowej,
3. Znajomość obsługi komputera, programów CAD i pakietu biurowego office,
4. Samodzielność, kreatywność i odpowiedzialność.
5. Znajomość zagadnień związanych z kierowaniem i zarządzaniem zespołem,
6. Prawo jazdy
7. Dyspozycyjność
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Sprawowanie nadzoru nad działaniem podległego referatu w zakresie dotyczącym działalności samorządu gminnego wynikającym z następujących ustaw:
a/ o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
b/ o gospodarce nieruchomościami,
c/ prawo budowlane,
d/ prawo wodne,
e/ prawo geodezyjne i kartograficzne,
f/ prawo geologiczne i górnicze,
g/ ustawa o lasach,
h/ kodeks postępowania administracyjnego
1. Przygotowanie planu budżetu i odpowiedzialność za jego realizację zgodnie z ustawą o finansach publicznych,
2. Wykonywanie funkcjonalnej kontroli wewnętrznej stosownie do zakresu działania i obowiązujących przepisów,
3. Nadzorowanie procedury opracowywania planów miejscowych,
4. Nadzorowanie spraw dotyczących gospodarki nieruchomościami.
5.Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,.
6. Dokonywanie analiz w zakresie zagospodarowania przestrzennego,
7. Współpraca odnośnie powierzonych zadań z pozostałymi referatami Urzędu,
8. Współpraca odnośnie powierzonych zadań z pozostałymi referatami Urzędu,
9. Współdziałanie z Radą Miasta i jej komisjami w zakresie działalności referatu,
4. Wymagane dokumenty:
1. CV,
2. List motywacyjny,
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje
5. Uprawnienia i staż pracy,
6. Kserokopia aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do izby zawodowej,
7. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku kierowniczym,
8. Oświadczenie o niekaralności,
9. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zaklejonych i opisanych imieniem i nazwiskiem kopertach do dnia 13 listopada 2009 roku do godz. 14 :00 w sekretariacie Urzędu Miasta -I piętro, pokój nr 23 lub pocztą z dopiskiem: "dotyczy naboru na wolne stanowisko kierownicze - Kierownika Referatu GPG".
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Burmistrz Miasta Imielin
mgr inż. Jan Chwiędacz
Imielin, dnia 20 październik 2009
|