UDOSTĘPNIENIE DANYCH Z EWIDENCJI LUDNOŚCI, ZBIORU PESEL ORAZ EWIDENCJI WYDANYCH I UNIEWAŻNIONYCH DOWODÓW OSOBISTYCH
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz.U. z 2001 roku Nr 87 poz. 960 z późn. zm.)
Ustawa z 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19 listopada 2008 r. w sprawie wysokości opłat za udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych, zbioru PESEL, ogólnokrajowej ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych oraz sposobu wnoszenia tych opłat (Dz. U. Nr 207, poz. 1298);
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 listopada 2008 r. w sprawie określenia wzorów wniosków o udostępnienie danych z ewidencji ludności, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz. U. Nr 214, poz. 1353).
Ustawa z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty
1. Wniosek o udostępnienie danych
2. Potwierdzenie dokonania opłaty za udostępnienie danych.
Opłaty
Za udostępnienie jednostkowych danych osobowych - 31,00 zł
Konto Urzędu Miasta Imielin: PEKAO SA 58 1240 4227 1111 0000 4845 9484
Miejsce załatwienia sprawy
Referat Spraw Obywatelskich
I piętro pok. 26
Termin załatwienia sprawy
Do 30 dni
Sposób załatwienia sprawy
Udostępnienie danych w formie pisemnej informacji.
Odmowa udostępnienia danych w formie decyzji administracyjnej
Tryb odowławczy
Odwołanie od decyzji wnosi się w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie, do Wojewody Śląskiego w Katowicach za pośrednictwem organu, który decyzję wydał.
Informacje dodatkowe |