BIP » SERWIS » Rejestr zmian

Treść archiwalna z dnia: 2011-05-31 21:52:05
BIP / OFERTY PRACY / Urząd Miasta / Ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy

Podinspektor w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Geodezji
 


Referent w Referacie EZKS - Biblioteka Miejska

Imielin, dnia 15 grudnia 2009r.


Numer ogłoszenia: BM-1110/ 6 /2009

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Nazwa urzędu: URZĄD MIASTA IMIELIN

                           UL. IMIELIŃSKA 81
                          41-407 IMIELIN



Komórka organizacyjna: REFERAT EDUKACJI, ZDROWIA, KULTURY I SPORTU

miejsce pracy: BIBLIOTEKA MIEJSKA

Nazwa stanowiska pracy: REFERENT

wymiar etatu - 1

 

1. Wymagania niezbędne:

a) studia wyższe magisterskie na kierunku bibliotekoznawstwo i informacja naukowa,

b) obywatelstwo polskie lub obywatele Unii Europejskiej i innych państw z prawem podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

e) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne


2. Wymagania dodatkowe:

a) posiadanie stażu w pracy na podobnym stanowisku w Bibliotece Publicznej,

b) posiadanie ukończonego kursu pedagogicznego,

c) bardzo dobra znajomość JHP i tablic UKD,

f) bardzo dobra znajomość środowiska systemu Windows i programów graficznych,

d) znajomość informatycznych systemów bibliotecznych ( preferowany system "SOWA")

e) bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych,

f) zdolności manualno-plastyczne,

g) komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów z użytkownikami biblioteki,

h) umiejętność organizacji pracy własnej,


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) gromadzenie, opracowanie i wypożyczanie materiałów bibliotecznych,

b) prowadzenie kartoteki regionalnej,

c) organizacja wystaw i konkursów promujących czytelnictwo,

d) organizacja imprez czytelniczych dla dzieci,

e) udzielanie informacji o posiadanych zbiorach i usługach świadczonych przez bibliotekę,

f) tworzenie informacji wizualnej w bibliotece (np. plakaty, itp.).

g) konserwacja i archiwizacja księgozbioru,

h) dokonywanie zmian ekspozycji Izby Regionalnej (przenoszenie i ustawianie eksponatów),

i) przygotowywanie sali konferencyjnej stosownie do potrzeb organizowanych imprez, spotkań itp.


4. Wymagane dokumenty:

a) CV wraz ze zdjęciem,

b) list motywacyjny,

c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,

d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, uprawnienia i staż pracy.

e) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,

f) oświadczenie o niekaralności,

g) oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,

h) mile widziane referencje.


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście do dnia 30 grudnia 2009r. do godziny 10:00 w sekretariacie Urzędu Miasta - I piętro, pokój 23 lub pocztą na adres: Urząd Miasta Imielin, ul.Imielińska 81, 41-407 Imielin z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko referenta w Referacie EZKS - Biblioteka Miejska.


Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej www.imielin.pl w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakładce
oferty pracy oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.

 

Podpisał: Burmistrz Miasta Imielin


mgr inż. Jan Chwiędacz

 


Kierownik w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Geodezji

Imielin, dnia 19 listopada 2009r.


Numer ogłoszenia: BM-1110/5 /2009

 


OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNICZE


Nazwa urzędu: URZĄD MIASTA IMIELIN

                           UL. IMIELIŃSKA 81
                          41-407 IMIELIN,


Komórka organizacyjna : REFERAT GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I GEODEZJI

Nazwa stanowiska pracy: KIEROWNIK

wymiar etatu -1

 

Wymagania niezbędne:

1. Studia wyższe kierunkowe w zakresie:
- architektury lub urbanistyki,
- gospodarki nieruchomościami lub geodezji;
2. Staż pracy: 3 lata, w tym 2 lata na stanowiskach urzędniczych lub 3 lata prowadzenia działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami
na danym stanowisku;

 

Dla kandydatów posiadających studia wyższe w zakresie architektury i urbanistyki posiadanie
- uprawnień budowlanych do projektowania w zakresie architektury bez ograniczeń;

- przynależność do izby zawodowej architektów lub urbanistów;

3. Obywatelstwo polskie;

4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;.

5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Kierownika Referatu;

6. Osoba nie karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.


2. Wymagania dodatkowe:

1. Znajomość przepisów prawa, a w szczególności ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, gospodarki nieruchomościami,
prawa budowlanego i kodeksu postępowania administracyjnego,

2. Znajomość podstaw funkcjonowania administracji samorządowej,

3. Znajomość obsługi komputera, programów CAD i pakietu biurowego office,

4. Samodzielność, kreatywność i odpowiedzialność.

5. Znajomość zagadnień związanych z kierowaniem i zarządzaniem zespołem,

6. Prawo jazdy

7. Dyspozycyjność

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Sprawowanie nadzoru nad działaniem podległego referatu w zakresie dotyczącym działalności samorządu gminnego wynikającym z następujących ustaw:

a/ o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

b/ o gospodarce nieruchomościami,

c/ prawo budowlane,

d/ prawo wodne,

e/ prawo geodezyjne i kartograficzne,

f/ prawo geologiczne i górnicze,

g/ ustawa o lasach,

h/ kodeks postępowania administracyjnego

2. Przygotowanie planu budżetu i odpowiedzialność za jego realizację zgodnie z ustawą o finansach publicznych.

3. Wykonywanie funkcjonalnej kontroli wewnętrznej stosownie do zakresu działania i obowiązujących przepisów.

4. Nadzorowanie procedury opracowywania planów miejscowych.

5. Nadzorowanie spraw dotyczących gospodarki nieruchomościami.

6. Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu .

7. Dokonywanie analiz w zakresie zagospodarowania przestrzennego,

8. Dokonywanie oceny podległych pracowników u zagospodarowania przestrzennego.

9. Współpraca odnośnie powierzonych zadań z pozostałymi referatami Urzędu.

10. Współdziałanie z Radą Miasta i jej komisjami w zakresie działalności referatu.

 

4. Wymagane dokumenty:

1. CV.
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje uprawnienia i staż pracy.
5. Kserokopia aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do izby zawodowej.
6. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku kierowniczym,
7. Oświadczenie o niekaralności.
8. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zaklejonych i opisanych imieniem i nazwiskiem kopertach do dnia10 grudnia 2009 roku do godz. 14:00 w sekretariacie Urzędu Miasta -I piętro, pokój nr 23 lub pocztą z dopiskiem: "dotyczy naboru na wolne stanowisko kierownicze - Kierownika Referatu GPG".


Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

 

Burmistrz Miasta Imielin

 mgr inż. Jan Chwiędacz

 


Imielin, dnia 19 listopad 2009




Podinspektor w Referacie Organizacyjnym


Imielin, dnia 5 listopada 2009r.

numer ogłoszenia: BM-1110/ 4/2009


OGŁOSZENIE O NABORZE

WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

PODINSPEKTORA W REFERACIE ORGANIZACYJNYM

 

Nazwa urzędu: URZĄD MIASTA IMIELIN

                           UL. IMIELIŃSKA 81
                           41-407 IMIELIN,

Komórka organizacyjna: Referat Organizacyjny

Nazwa stanowiska pracy: podinspektor



1. Wymagania niezbędne:

1. wykształcenie wyższe z zakresu administracji, prawa, informatyki lub pokrewne;

2. obywatelstwo polskie lub obywatele Unii Europejskiej i innych państw z prawem podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

3. bardzo dobra znajomość środowiska systemu Windows,

4. bardzo dobra znajomość obsługi programów biurowych (Microsoft Office, OpenOffice)

5. bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych,

6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

7. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

8. brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne


2. Wymagania dodatkowe:

1. praktyczna znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych,
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego;

2. znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym, umożliwiającym czytanie i tłumaczenie pism urzędowych.

3. umiejętność pracy w zespole;

4. rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy;

5. komunikatywność i wysoka kultura osobista;

6. mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:


1. administrowanie i prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu;

2. opracowywanie i uzupełnianie oraz bieżące aktualizowanie informacji internetowych dotyczących problematyki gminnej;

3. prowadzenie spraw związanych Systemem Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej tzw. SEKAP: ( m.in. nadzór nad aktualnością kart usług )

4. prowadzenie w urzędzie biura podawczego w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.

5. pełnienie zastępstwa w zakresie niektórych spraw działania Referatu Spraw Obywatelskich.


4. Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV);

b) list motywacyjny;

c) dokumenty poświadczające wykształcenie i staż pracy;

d) kwestionariusz osobowy dla potrzeb rekrutacji;

e) oświadczenie o niekaralności

f) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji.

h) zaświadczenie lekarskie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku ;

i) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach .


5. Miejsce i termin składania dokumentów:


Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 27 listopada 2009 roku do godziny 12:00 w sekretariacie Urzędu Miasta - pokój nr 23 I piętro, (decyduje data wpływu) lub pocztą na adres Urząd Miasta Imielin ul.Imielińska 81, 41-407 Imielin, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektora".

 

 


podpisał: Burmistrz Miasta Imielin

mgr inż. Jan Chwiędacz

 

 

Kierownik w Referacie Gospodarki Przestrzennej i Geodezji


Imielin, dnia 19 października 2009r.


Numer ogłoszenia: BM-1110/ 3 /2009



OGŁOSZENIE O NABORZE

WOLNE STANOWISKO KIEROWNICZE

 

 

Nazwa urzędu: URZĄD MIASTA IMIELIN

                           UL. IMIELIŃSKA 81
                          41-407 IMIELIN,

 

Komórka organizacyjna : REFERAT GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ GEODEZJI


Nazwa stanowiska pracy: Kierownik

wymiar etatu -1


1. Wymagania niezbędne:

1. Studia wyższe kierunkowe w zakresie:

- architektury lub urbanistyki

- gospodarki nieruchomościami lub geodezji

2. Staż pracy: 3 lata w tym 2 lata na stanowiskach urzędniczych lub 3 lata prowadzenia działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;

3. Uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie architektury bez ograniczeń*;

4. Przynależność do izby zawodowej architektów lub urbanistów*;

5. Obywatelstwo polskie;

6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Kierownika Referatu;

8. Osoba nie karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

* dla kandydatów posiadających studia w zakresie architektury


2. Wymagania dodatkowe:

1. Znajomość przepisów prawa, a w szczególności ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, gospodarki nieruchomościami, prawa budowlanego i kodeksu postępowania administracyjnego,

2. Znajomość podstaw funkcjonowania administracji samorządowej,

3. Znajomość obsługi komputera, programów CAD i pakietu biurowego office,

4. Samodzielność, kreatywność i odpowiedzialność.

5. Znajomość zagadnień związanych z kierowaniem i zarządzaniem zespołem,

6. Prawo jazdy

7. Dyspozycyjność


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Sprawowanie nadzoru nad działaniem podległego referatu w zakresie dotyczącym działalności samorządu gminnego wynikającym z następujących ustaw:

a/ o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

b/ o gospodarce nieruchomościami,

c/ prawo budowlane,

d/ prawo wodne,

e/ prawo geodezyjne i kartograficzne,

f/ prawo geologiczne i górnicze,

g/ ustawa o lasach,

h/ kodeks postępowania administracyjnego


1. Przygotowanie planu budżetu i odpowiedzialność za jego realizację zgodnie z ustawą o finansach publicznych,

2. Wykonywanie funkcjonalnej kontroli wewnętrznej stosownie do zakresu działania i obowiązujących przepisów,

3. Nadzorowanie procedury opracowywania planów miejscowych,

4. Nadzorowanie spraw dotyczących gospodarki nieruchomościami.

5.Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,.

6. Dokonywanie analiz w zakresie zagospodarowania przestrzennego,

7. Współpraca odnośnie powierzonych zadań z pozostałymi referatami Urzędu,

8. Współpraca odnośnie powierzonych zadań z pozostałymi referatami Urzędu,

9. Współdziałanie z Radą Miasta i jej komisjami w zakresie działalności referatu,


4. Wymagane dokumenty:

1. CV,

2. List motywacyjny,

3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę

4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje

5. Uprawnienia i staż pracy,

6. Kserokopia aktualnego dokumentu potwierdzającego przynależność do izby zawodowej,

7. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku kierowniczym,

8. Oświadczenie o niekaralności,

9. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zaklejonych i opisanych imieniem i nazwiskiem kopertach do dnia 13 listopada 2009 roku do godz. 14 :00 w sekretariacie Urzędu Miasta -I piętro, pokój nr 23 lub pocztą z dopiskiem: "dotyczy naboru na wolne stanowisko kierownicze - Kierownika Referatu GPG".

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

 

Burmistrz Miasta Imielin

mgr inż. Jan Chwiędacz

 


Imielin, dnia 20 październik 2009

 

««« powrót