WYMELDOWANIE Z POBYTU CZASOWEGO
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz.U. z 2001 roku Nr 87 poz. 960 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty
1. Wypełniony druk zgłoszenia wymeldowania z pobytu czasowego
2. Dowód osobisty osoby dokonującej wymeldowania
3. Książeczka wojskowa lub potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji przedpoborowych w przypadku osób podlegających ewidencji wojskowej
4. Akt urodzenia w przypadku wymeldowania osób niepełnoletnich
Opłaty
Nie podlega opłacie
Miejsce załatwienia sprawy
Referat Spraw Obywatelskich
I piętro pok. 26
Termin załatwienia sprawy
Bezzwłocznie
Sposób załatwienia sprawy
Wydanie zaświadczenia wymeldowania z pobytu czasowego
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
Informacje dodatkowe
Wymeldowania dokonuje się osobiście
|