BIP » SERWIS » Rejestr zmian

Treść archiwalna z dnia: 2012-06-05 12:20:37
BIP / URZĄD MIASTA IMIELIN / Referaty i samodzielne stanowiska UM / Referat Spraw Obywatelskich, Urząd Stanu Cywilnego / Ewidencja ludności / Wymeldowanie z pobytu czasowego


WYMELDOWANIE Z POBYTU CZASOWEGO

 

Podstawa prawna


Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz.U. z 2001 roku Nr 87 poz. 960 z późn. zm.)

Ustawa z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.)

 

Wymagane dokumenty


1. Wypełniony druk zgłoszenia wymeldowania z pobytu czasowego

2. Dowód osobisty osoby dokonującej wymeldowania

3. Książeczka wojskowa lub potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji przedpoborowych w przypadku osób podlegających ewidencji wojskowej

4. Akt urodzenia w przypadku wymeldowania osób niepełnoletnich


Opłaty


Nie podlega opłacie

 

Miejsce załatwienia sprawy


Referat Spraw Obywatelskich

I piętro pok. 26


Termin załatwienia sprawy 


Bezzwłocznie

 

Sposób załatwienia sprawy


Wydanie zaświadczenia wymeldowania z pobytu czasowego

 

Tryb odwoławczy


Nie przysługuje

 

Informacje dodatkowe


Wymeldowania dokonuje się osobiście

 

««« powrót