POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE W SPRAWIE ZAMELDOWANIA NA POBYT STAŁY
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz.U. z 2001 roku Nr 87 poz. 960 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 225 poz. 1635 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty
1. Podanie o zameldowanie na pobyt stały
2. Wypełniony i podpisany druk zgłoszenia pobytu stałego
Opłaty
Za wydanie decyzji - opłata skarbowa 10,00 zł
Miejsce załatwienia sprawy
Referat Spraw Obywatelskich
I piętro pok. 26
Termin załatwienia sprawy
Do 30 dni, w sprawach skomplikowanych termin ten ulega wydłużeniu
Sposób załatwienia sprawy
Wydanie decyzji o zameldowaniu bądź o odmowie zameldowania.
Tryb odowoławczy
Odwołanie od decyzji wnosi się w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie, do Wojewody Śląskiego w Katowicach za pośrednictwem organu, który decyzję wydał.
Odwołanie składa się w Sekretariacie Urzędu.
Informacje dodatkowe
|