BIP » SERWIS » Rejestr zmian

Treść archiwalna z dnia: 2012-06-05 11:19:21
BIP / URZĄD MIASTA IMIELIN / Referaty i samodzielne stanowiska UM / Referat Spraw Obywatelskich, Urząd Stanu Cywilnego / Ewidencja ludności / Zameldowanie cudzoziemca


ZAMELDOWANIE CUDZOZIEMCA

 

Podstawa prawna


Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz.U. z 2001 roku Nr 87 poz. 960 z późn. zm.)

Ustawa z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.)

 

Wymagane dokumenty


1. Wypełniony druk zgłoszenia pobytu stałego lub czasowego cudzoziemca

2. Paszport osoby meldującej się

3. W zależności od rodzaju pobytu: voucher lub zaproszenie,

w zależności od kraju przybycia - wiza, decyzja wojewody zezwalająca na pobyt czasowy lub pobyt stały

4. Dokument, z którego wynika tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie (umowa najmu, wyciąg z ksiegi wieczystej, akt notarialny zakupu budynku itp.).

 

Opłaty


Nie podlega opłacie

 

Miejsce załatwienia sprawy


Referat Spraw Obywatelskich

I piętro pok. 26

 

Termin załatwienia sprawy


Bezzwłocznie

 

Sposób załatwienia sprawy


Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu

 

Tryb odowławczy


Nie przysługuje

 

Informacje dodatkowe


1. Czynności zameldowania dokonuje się w obecności właściciela budynku (do wglądu jego dowód osobisty).

2. Do zameldowania nie jest konieczne osobiste stawiennictwo osoby meldującej się. W zastępstwie osoby obowiązanej do zameldowania się czynności tej może dokonać inna osoba przedstawiając wszystkie wymagane dokumenty.

 

««« powrót