WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O ZAMELDOWANIU
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz.U. z 2001 roku Nr 87 poz. 960 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 225 poz. 1635 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty
1. Podanie o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu
Opłaty
Za wydanie zaświadczenia - opłata skarbowa 17 zł
Miejsce załatwienia sprawy
Referat Spraw Obywatelskich
I piętro pok. 26
Termin załatwienia sprawy
Bezzwłocznie
Sposób załatwienia sprawy
Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu.
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
Inforamcje dodatkowe
Tę sprawę można załatwić również elektronicznie poprzez platformę SEKAP, klikając w [link]
|