I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Imielin , ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, woj. śląskie, tel. 032 2255989, 2254128, faks 032 2255507. Adres strony internetowej zamawiającego: www.imielin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie 1) Projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Imielin w rejonie ulic Satelickiej, Kolejowej, Drzymały, Dobrej i Wyzwolenia. 2) Projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Imielin w rejonie ulic Grzybowej, Kordeckiego, Karolinki, Liliowej i Imielińskiej 3) Projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Imielin w rejonie ulic Hallera, Skargi, Pośpiecha, Imielińskiej i Łąkowej wraz ze sporządzeniem obligatoryjnych opracowań towarzyszących i wykonaniem czynności proceduralno - merytorycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie 1) Projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Imielin w rejonie ulic Satelickiej, Kolejowej, Drzymały, Dobrej i Wyzwolenia. 2) Projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Imielin w rejonie ulic Grzybowej, Kordeckiego, Karolinki, Liliowej i Imielińskiej 3) Projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Imielin w rejonie ulic Hallera, Skargi, Pośpiecha, Imielińskiej i Łąkowej wraz ze sporządzeniem obligatoryjnych opracowań towarzyszących i wykonaniem czynności proceduralno - merytorycznych. Łączna pow. obszaru planów : ok. 329 ha..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.20.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a przede wszystkim : a) posiadają wymagane uprawnienia urbanistyczne oraz są zrzeszeni w Okręgowej Izbie Urbanistów, b) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat projekty miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o łącznej wartości co najmniej 300.000,- zł. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, c) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia urbanistyczne oraz stwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Urbanistów, d) wykaz osób i podmiotów wchodzących w skład zespołu bezpośrednio wykonującego zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, e) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o łącznej wartości co najmniej 300.ooo,- zł. Wykaz powinien posiadać wartości wykonanych projektów, dat wykonania oraz pozycji w Dzienniku Urzędowym Województwa w którym zostały opublikowane.
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umimielin.bip.org.pl?=przetarg. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, pokój nr 30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 12:55, miejsce: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, pokój nr 23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Materiały do pobrania :
- SIWZ :
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/siwz_-_plany_miejscowe.doc
- opis przedmiotu zamówienia :
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/opis_przedm.zam._plany2009_gk.pdf
- zał. nr 1 :
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/zal_nr_1.bmp
- zał. nr 2 :
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/zal_nr_2.bmp
- zał. nr 3 :
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/zal._nr_3.bmp
- zał. nr 4 :
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/zal_nr_4.bmp
- zał. nr 5 :
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/zal_nr_5.bmp
- zał. nr 6 :
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/zal_nr_6.bmp
- projekt umowy :
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/umowa_urb._plany_2009_gk.pdf
- odpowiedzi na pytania z dnia 07.12.2009r.
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/odpowiedzi_na_pytania_z_dnia_08.12.2009.doc
- odpowiedzi nz pytania z dnia 08.12.2009r.
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/odpowiedzi_na_pytania_z_dnia_09.12.2009.doc |