MENU PRZEDMIOTOWE » ZAMÓWIENIA PUBLICZNE » Przetargi, ZWR

data publikacji:  01-12-2009 | 12:18
data ostatniej modyfikacji:  01-12-2009 | 12:18
data wytworzenia dokumentu:  01-12-2009
autor dokumentu: Barbara Stolorz
edycja dokumentu: Robert Lipa
   
Utrzymanie czystości na terenie miasta Imielin w 2010r. 01.12.2009

Utrzymanie czystości na terenie miasta Imielin w 2010 roku
Numer ogłoszenia w BZP : 412814 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Imielin , ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, woj. śląskie, tel. 032 2255989, 2254128, faks 032 2255507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imielin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenie miasta Imielin w 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań Wykonawcy należeć będzie m.in.: 1/ Koszenie poboczy dróg (łącznie ok. 200.000,- mb). 2/ Wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów (łącznie ok. 5.000,- m2) 3/ Ręczne usunięcie zalegającej darni wokół krawężników drogowych. 4/ Usuwanie wszelkich zanieczyszczeń i odpadów z dróg, ulic, parkingów, placów, nieruchomości gminnych i innych miejsc publicznych przez 5 dni w tygodniu, w tym jeden raz w tygodniu wraz z opróżnianiem koszy ulicznych (ok. 60 szt.) zlokalizowanych w miejscach publicznych na terenie miasta.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
  • Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy biorący udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują

potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a przede wszystkim dysponują następującym sprzętem : a/ co najmniej 2 kosiarki ręczne, b/ciągnik z przystawką do wykaszania poboczy c/samochód do wywozu trawy i odpadów 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty w systemie spełnia/nie spełnia.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 Ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3/ Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca w celu realizacji przedmiotowego zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.                                                       

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umimielin.bip.org.pl?= przetarg.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, Imielin, pokój nr 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 11:55, miejsce: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, Imielin, pokój nr 23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Materiały do pobrania :

http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/siwz-sprzatanie2010r..doc

««« powrót