Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Imielin , ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, woj. śląskie, tel. 032 2255989, 2254128, faks 032 2255507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imielin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Imielina wraz z opieką do placówek oświatowych i z powrotem w roku 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja dowozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych od 01 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2010 roku z wyłączeniem wakacji letnich, przerw świątecznych i dni ustawowo wolnych. Zamówienie składa się z trzech zamówień częściowych : I zadanie trasa Imielin- Mysłowice-Katowice, II zadanie : trasa Imielin - Dąbrowa Górnicza, III zadanie : trasa Imielin - Mysłowice ( Brzęczkowice ). Zakres usługi będzie obejmował : odbiór dzieci z domu pod wskazanymi adresami (załącznik nr 4 a, 4 b i 4 c do specyfikacji) - godziny odbioru ustala Przewoźnik z rodzicami, dowóz do placówek wg ww. załączników, odbiór dzieci z placówek - godziny odbioru ustala Przewoźnik z placówkami oświatowymi, dowóz do domu wg załączonych adresów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a przede wszystkim Certyfikat kompetencji zawodowych na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub wypis z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a przede wszystkim dysponują pojazdami do przewozu osób niepełnosprawnych 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Certyfikat kompetencji zawodowych na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub wypis z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób) 3) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej i od nieszczęśliwych wypadków w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz w przypadku, gdy ubezpieczenie obejmuje okres krótszy, oświadczenie, że Wykonawca ubezpieczy się w zakresie j.w. przez czas realizacji przedmiotu zamówienia. 4) Ksero dowodu rejestracyjnego z wpisem o przystosowaniu pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych 5) Wykaz sprzętu jakim dysponują Wykonawcy oraz zamierzają realizować przedmiotowe zadanie. Wyposażenie techniczne pojazdów musi być zgodne z III częścią SIWZ pkt. 3 i 4 - Opis przedmiotu zamówienia. 6) oświadczenie w związku z art. 22 ustawy Pzp. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umimielin.bip.org.pl?=przetarg. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, pokój nr 30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 12:55, miejsce: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, Imielin, pokój nr 23 - Sekretariat Urzędu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Materiały do pobrania :
- SIWZ L:
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/siwz_dowoz_dzieci_2010.doc
- projekt umowy :
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/projekt_umowy_-_2010.doc
- opis przedmiotu zamówienia :
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/opis_przedmiotu_zam._dowoz_dzieci_2010.doc
- załączniki : miejsca odbioru i odwozu dzieci :
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/zalaczniki_-_miejsca_odbioru_i_dowozu_dzieci.doc
- zapytanie do przetargu
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/pytanie_z_odpowiedzia.doc
|