Dostaw i montaż urządzeń placu zabaw dla dzieci na terenie Przedszkola w Omielinie
01.04.2010
Imielin: Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw dla dzieci na terenie
Przedszkola w Imielinie Numer ogłoszenia w
BZP : 72721 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Imielin , ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, woj. śląskie,
tel. 032 2255989, 2254128, faks 032 2255507.
·Adres strony internetowej zamawiającego: www.imielin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń placu
zabaw dla dzieci na terenie Przedszkola w Imielinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa
i montaż do podłoża urządzeń placu zabaw, usytuowanego na terenie przedszkola
miejskiego w Imielinie przy ul. Sapety 6. Wykaz urządzeń : 1. Zestaw zabawowy -
Tomek, 2. Zestaw zabawowy - Darek, 3. Lokomotywa z podestem, 4. Wagonik
półotwarty, 5. Wagonik zamknięty. - 2 szt, 6. Huśtawka wagowa Ważka - 2 szt, 7.
Huśtawka sprężynowa Kiwak pies. - 2 szt, 8. Huśtawka sprężynowa Kiwak koń. - 2
szt, 9. Kiwak skuter, 10. Tandem pies, 11. Tandem kogut. - 2 szt, 12. Tuba, 13.
Tablica rysunkowa podwójna. - 2 szt, 14. Piaskownica zamykana. - 2 szt, 15.
Ławki do siedzenia z oparciem - 8 szt, 16. Kosze na śmieci. - 4 szt, W/w
urządzenia należy zamontować do podłoża na fundamentach betonowych. Należy
również wykonać fundamenty i podbudowę dla urządzeń nawierzchni syntetycznej.
Prace te należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją
techniczną wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
·Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
oOświadczenie
Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1
pkt 1-4 ustawy PZP
·III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
oOcena
spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu wykonanych dostaw w
zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości,
przedmiotu dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów
potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Należy wykazać się
dostawą warz z montażem urządzeń zabawowych placów zabaw dla dzieci o wartości
nie mniejszej niż 150.000,- zł brutto.
·III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
oOświadczenie
Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1
pkt 1-4 ustawy PZP
·III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
oOświadczenie
Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1
pkt 1-4 ustawy PZP
·III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
oOświadczenie
Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1
pkt 1-4 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania
warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie
·III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
·aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.umimielin.bip.org.pl?=przetarg Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta Imielin ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, pokój nr 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 15.04.2010 godzina 12:55, miejsce: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska
81, 41-407 Imielin - pokój nr 23 - Sekretariat Urzędu Miasta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie