Imielin:
Remont ulicy Hallera w Imielinie Numer ogłoszenia w BZP : 99266 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Imielin , ul. Imielińska 81, 41-407
Imielin, woj. śląskie, tel. 032 2255989, 2254128, faks 032 2255507.
Adres strony internetowej
zamawiającego: www.imielin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy
Hallera w Imielinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Hallera w Imielinie, którego zakres
obejmuje : roboty rozbiórkowe, wykonanie koryta - 2.175,00 m2, wykonanie
podbudowy - 5.493,00 m2, wykonanie naw. mineralno - bitumicznej - 4.897,00 m2,
zabudowa krawężników - 945 mb, wykon. chodników i wjazdów z kostki betonowej -
208,00 m2, wykon. kanalizacji deszczowej - 1.263,00 mb,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
29.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z
postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 80 000,00 zł
(słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). Wadium powinno być wniesione na
podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do
dnia 05.05.2010r. do godz. 12:55. Wadium może być wniesione w jednej z
następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy, oszczędnościowo - kredytowej, z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada
2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007
Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się
przelewem na rachunek zamawiającego na konto 88 1240 4227 1111 0000 4843 9835 z
adnotacją: Wadium - nr sprawy: GK/341/AM/06/10. Zamawiający uzna, że termin
wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto
bankowe Zamawiającego. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji
należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
oOświadczenie Wykonawcy iż spełnia warunki
udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy PZP
·III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
oOcena spełniania tego warunku nastąpi na
podstawie wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości,
daty i miejsca wykonania. Przez zakres niezbędny do wykazania spełnienia
warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonanie lub wykonywanie w
okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych drogowych, o wartości co
najmniej 1.000.000,00 zł. brutto każda. Do wymienionych w wykazie robót
Zamawiający żąda załączenia dokumentów potwierdzających, że każda z tych robót
została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.
Niespełnienie przez Wykonawcę któregokolwiek kryterium oceny spełniania warunku
posiadania wiedzy i doświadczenia spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
·III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
oOświadczenie Wykonawcy iż spełnia warunki
udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy PZP
·III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
oOcena spełniania tego warunku nastąpi na
podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w
szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości oraz kierowanie robotami
budowlanymi drogowymi i kanalizacyjnymi. Osoby te muszą posiadać uprawnienia do
sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności
drogowej oraz instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych. W wykazie należy
zamieścić informację na temat kwalifikacji zawodowych tych osób, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania
tymi osobami. W przypadku podpisania umowy z Wykonawcą, do wykonania robót budowlanych
zostaną dopuszczone przez Zamawiającego wyłącznie osoby, które posiadają
uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Niemożność wykazania się Wykonawcy dysponowaniem osób do wykonania zamówienia w
treści jak w postawionym kryterium spowoduje wykluczenie Wykonawcy. Do wykazu
osób Wykonawca składa oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie.
·III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
oOcena spełniania tego warunku nastąpi na
podstawie przedłożonego dokumentu opłaconej polisy, a w przypadku jej braku
innego dokumentu potwierdzającego, iż Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w
wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł. związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do
wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i
wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia
·III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.umimielin.bip.org.pl?=przetarg Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta Imielin ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin - pokój nr 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 05.05.2010 godzina 12:55, miejsce: Urząd Miasta
Imielin, ul. Imielińska 81 - pokój nr 23 - Sekretariat Urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie