Projekt Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Imielin w rejonie ulic :
1. Malczewskiego, Wandy, Sikorskiego i Imielińskiej
2. ul. Szaniawskiego
3. Dunikowskiego, Banachiewicza i Rubinowej
4. B-pa Adamskiego, Rubinowej i Podmiejskiej
01.03.2010
Numer ogłoszenia w BZP : 44477 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Imielin , ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, woj. śląskie,
tel. 032 2255989, 2254128, faks 032 2255507.
·Adres strony internetowej zamawiającego: www.imielin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie : 1.Projektu
Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Imielin w rejonie ulic
Malczewskiego, Wandy, Sikorskiego i Imielińskiej. 2. Projektu Miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego miasta Imielin w rejonie ulicy Szaniawskiego 3.
Projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Imielin w
rejonie ulic Dunikowskiego, Banachiewicza i Rubinowej 4. Projektu Miejscowego
planu zagospodarowania przestrzennego miasta Imielin w rejonie ulicy B-pa
Adamskiego, Rubinowej i Podmiejskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie :
1.Projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Imielin w
rejonie ulic Malczewskiego, Wandy, Sikorskiego i Imielińskiej o pow. ok. 77 ha,
2. Projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Imielin w
rejonie ulicy Szaniawskiego o pow. ok. 15 ha, 3. Projektu Miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego miasta Imielin w rejonie ulic Dunikowskiego,
Banachiewicza i Rubinowej o pow. ok. 48,5 ha, 4. Projektu Miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego miasta Imielin w rejonie ulicy B-pa Adamskiego,
Rubinowej i Podmiejskiej o pow. ok. 27,2 ha, wraz ze sporządzeniem
obligatoryjnych opracowań towarzyszących i wykonaniem czynności proceduralno -
merytorycznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
·Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
Wykonawcy musza wykazać, że wykonali w ciągu ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeśli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie projekty miejscowych planów
zagospodarowania przestrzennego o łącznej wartości co najmniej 300.000,- zł.
Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie
dokumentów załączonych do oferty przy zastosowaniu formuły : spełnia/nie
spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
Wykonawcy muszą wykazać, że osoby które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia urbanistyczne oraz są zrzeszone w
Okręgowej Izbie Urbanistów. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w
postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty przy zastosowaniu
formuły : spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania
warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie
·oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu
na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
·aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.umimielin.bip.org.pl?=przetarg Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin - pokój nr 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 10.03.2010 godzina 12:55, miejsce: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska
81, pokój nr 23 - Sekretariat Urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie