Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Imielin , ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, woj. śląskie, tel. 032 2255989, 2254128, faks 032 2255507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imielin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II.1.) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, obiektów i oświetlenia drogowego na terenie miasta Imielin.
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Łączną ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy do punktów poboru określanych w Załączniku nr 1 do umowy szacuje się w wysokości: 1 806 kWh dla budynków komunalnych, 133 770 kWh dla budynków użyteczności publicznych oraz 69 379 kWh dla strefy całodobowej 353 789 kWh dla strefy dziennej i 573 608 kWh dla strefy nocnej, na potrzeby oświetlenia drogowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.
II.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II..8) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
III.1) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną w okresie wykonywania umowy oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 ze zm./. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualna kserokopia decyzji udzielającej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 2. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 3. Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualna kserokopia decyzji udzielającej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. c)oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.3) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umimielin.bip.org.pl?=przetarg. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, pokój nr 30.
IV.7) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 12:55, miejsce: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, pokój nr 23 - Sekretariat Urzędu.
IV.8) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Materiały do pobrania :
- SIWZ :
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/siwz_energia_2009.doc
- opis przedmiotu amówienia
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/opis_przedmiotu_zamowienia_-_energia_-_czesc_3_siwz.doc
- projekt umowy :
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/projekt_umowy_-_energia-__czesc_2_siwz2.doc
- załącznik do umowy :
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/zal.nr_1_do_umowy.xls
Odpowiedzi na pytania :
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/odpowiedzi_na_pytania_-_energia.doc
|