Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Imielin , ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, woj. śląskie, tel. 032 2255989, 2254128, faks 032 2255507, Adres strony internetowej zamawiającego: www.imielin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont łącznika ulic Pokoju i Sapety (obok przedszkola) w Imielinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie 1.770m2 podbudowy tłuczniowej, ułożenie 1.830m2 naw. z kostki brukowej betonowej, ułożenie 150m2 nakładki asfaltowej, zabudowę 520mb krawężni9ków oraz 242mb obrzeży, wykonanie 173mb ogrodzenia panelowego na słupkach stalowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1, 45.23.32.23-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10.000,00 pln (słownie: dziesięć tysiący pln).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 ze zm.), posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych podobne do niniejszego zamówienia, tj. robót drogowych o wartości co najmniej 500 tyś. PLN. oraz wskazać do wykonania niniejszego zamówienia kierownika budowy, osoba ta musi posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydanej w oparciu o przepisy Prawo budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg przedstawionych w ofercie dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u. p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4/ aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 5/ dokumenty potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych podobne do niniejszego zamówienia, tj. robót drogowych o wartości co najmniej 500 tyś. PLN. 6/ wskazać do wykonania niniejszego zamówienia kierownika budowy, osoba ta musi posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydanej w oparciu o przepisy Prawo budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 7/ oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,.
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umimielin.bip.org.pl?=przetarg.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, pokój nr 30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, Imielin, pokój nr 23 - Sekretariat Urzędu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Materiały do pobrania :
SIWZ http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/siwz_lacznik_pokoju_i_sapety.doc
- projekt umowy :
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/09_-_umowa_lacznik_p_s.doc
- przedmiar :
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/przedmiar-lacznik.pdf
- Specyfikacje Techniczne :
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/wymagania__ogolne.doc
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/roboty_przygot..doc
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/roboty_ziemne.doc
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/koryto_wraz_z_profil.doc
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/warstwa_odsaczajaca.doc
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/scieki.doc
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/kanal._deszczowa_-_wpusty.doc
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/krawezniki_betonowe.doc
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/nawierzchnia_z_betonowej_kostki.doc
http://bip.imielin.pl/files/przetargi/umimielin/podbudowa_z_tlucznia_kamiennego.doc
DO WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW BIORĄCYCH UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU NA " Remont łącznika ulic Pokoju i Sapety (obok przedszkola) w Imielinie".
Dnia 17.07.2009r. do Zamawiającego wpłynęło następujące pytanie:
Pytanie nr 1
W pkt.1.21 i 1.22 przedmiaru została ujęta kostka brukowa betonowa grubość 8 cm na podsypce piaskowo - cementowej ( kostka szara),(kostka czerwona) .
W pobliżu w/w łącznika są istniejące chodniki i łączniki wykonane z kostki typu krakowskiego.
W jakim kształcie należy uwzględnić kostkę ?
Odpowiedź:
Należy przyjąć kostkę o wymiarach :
-
13.2 x 19.2 cm
-
13.2 x 15.7 cm
-
13.2 x 13.2 cm
lub równoważną jednak o tych samych parametrach technicznych , kształtach i zbliżonych
wymiarach ( np. Krakowska , Stary Rynek) .
DO WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW BIORĄCYCH UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU NA " Remont łącznika ulic Pokoju i Sapety (obok przedszkola) w Imielinie".
Dnia 29.07.2009r. do Zamawiającego wpłynęło następujące pytanie:
Pytanie nr 1
w przedmiarze w poz. 1.36 ujęte jest ogrodzenie panelowe na słupkach stalowych obsadzonych w gniazdach cokołów w ilości 240 mb , a w SIWZ wykonanie 173 mb ogrodzenia panelowego na słupkach stalowych obsadzonych w gniazdach cokołów ( wys. 1,5m siatka o oczkach 200x62,5 mm). Która ilość jest poprawna.
Odpowiedź:
Należy przyjąć 240 mb ogrodzenia panelowego na słupkach stalowych obsadzonych w gniazdach cokołów ( wys. 1,5m siatka o oczkach 200x62,5 mm).
|